Mēs piedāvājam

Par nodarbībām

 

Nodarbību apraksti sakārtoti alfabēta secībā.

Body Art

Funkcionāls treniņš, kur cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Tas tiek panākts apvienojot pozas un klasiskās elpošanas tehnikas ar fizisku treniņu un mentālu relaksāciju. BodyArt apvieno sevī labāko un terapeitiski iedarbīgāko no jogas, Pilates un austrumu Do In vingrošanas sistēmām, klasiska spēka un lokanības treniņa, ārstnieciskās vingrošanas, kā arī BodyArt orģinālos vingrojumus. Regulāri praktizējot Body Art, uzlabojas fiziskā un garīgā pašsajūta, tiek stiprināta imūnsistēma, uzlabojas koordinācijas sistēma, muskuļi kļūst līdzenāki, spēcīgāki un muskuļu sasprindzinājums tiek atbrīvots. Locītavas kļūst mobilākas, kustīgākas, un uzlabosies enerģijas plūsma ķermenī (meridiānos). Ar šo unikālo treniņu Tu vari pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un mazināt stresu.

Body Sculpture

60 minūšu ilga spēka nodarbība, kurā tiek izmantots stienis ar regulējamu svaru un stepa platforma. Nodarbības ir paredzētas gan vīriešiem, gan sievietēm ar dažādu sagatavotības līmeni. Vienkārša horeogrāfija, dinamiska mūzika. Tiek attīstīta spēka izturība, dedzinātas kalorijas un veidojas muskuļu reljefs.

Interval Training

Šis treniņš apvieno īsus augstas intensitātes treniņa periodus un īsus zemas intensitātes jeb atpūtas periodus, tāpēc tas arī ir saukts par intervālu treniņu. Nodarbība, kura sastāv no stacijām, kurās vingrinājumu veic 30-45 sek. Vingrinājumi visam ķermenim - tiek attīstīta gan spēka, gan aerobā slodze.Ir pierādīts, ka, tādēļ, ka intervālu treniņi ir ļoti intensīvi, tie palīdz atgūt formu un zaudēt svaru daudz ātrāk, kā arī ievērojami paātrina vielmaiņu.

Pilates

Unikāla vingrojumu sistēma, kurā specifisks spēka pielietojums nodarbina visu ķermeni, stabilizē mugurkaulu, tonizē muskuļus, nostiprina stāju, mazina asimetriju, attīsta lokanību un līdzsvaru, uzlabo asinsriti un vispārējo pašsajūtu, koncentrēšanos, novērš saspringumu kustībās. Pilates ir lielisks papildinājums spēka, kardio nodarbībām, vai treniņiem zālē. Pilates Ball nodarbībās izmantojamais inventārs palīdz kontrolēt pēdu, plecu un elkoņu stāvokli, panākt, lai labā un kreisā ķermeņa puse būtu vienmērīgi nodarbinātas un līdzsvarotas un muskuļu darbā nodrošināts līdzsvars.

Salsa Fitness

Dinamiska fitnesa nodarbība, kas balstīta uz Kubas salsas pamatiem.Salsas, regetona, kizombas ritmi, ķermeņa plastikas un koordinācijas attīstīšana, kardio un spēka slodze- lieliska nodarbība svara samazināšanai un ķermeņa nostiprināšanai.

Stretch & Relax

Šī nodarbība ir vēl patīkamāka nekā SPA procedūra vai masāža, jo atslābināšanās un laba garastāvokļa effekts ir daudz ilgāks un noturīgāks. Vingrojot regulāri Jūs noteikti ievērosiet, ka: - Jūsu stāja un mugurkaula pozīcija ir kļuvusi dabiska un veselīga - ir pazudis sasprindzinājums kaklā un mugurā - locītavas kļuvušas kustīgākas - ir uzlabojusies sirds un asinsrites sistēmu darbība - un palielinājušās Jūsu darba spējas

Super Press jeb Super ABS

Gribat skaistu vēdera presīti? Šī Nodarbība piemērota gan sievietēm, gan vīriešiem ar jebkādu sagatavotības līmeni. Kārtīgs treniņš visiem vēdera preses muskuļiem. Nodarbība sevī iekļauj visefektīvāko preses vingrinājumu daudzveidīgu klāstu izmantojot gan dažādu fitness inventāru, kā arī savu ķermeņa svaru. Garantēts rezultāts ātrā laikā!

Velo jeb Spinning

Ļoti efektīvi izturību palielinošu un svaru samazinoši treniņi uz velotrenažieriem, vairāk informācijas šeit