Restorāns "Yohji"

Mūsdienu straujais dzīves ritms, nevērīgi izvēlētā pārtika un mazkustīgais dzīvesveids bieži vien noved pie dažādiem gremošanas darbības traucējumiem, liekiem kilogramiem un sliktas pašsajūtas. Daudzas problēmas, to skaitā hronisku nogurumu, vitamīnu un minerālvielu trūkumu, cilvēki var atrisināt, sākot ievērot pareiza uztura pamatprincipus sabalansējot tos ar regulāriem fiziskiem treniņiem.

Mūsu Kluba svarīga sastāvdaļa ir veselīga uztura ekspress-restorāns Yohji. Tas darbojas 6 dienas nedēļā!



Brokastis no 8:30

  • Omletes: ar sieru - 2.20 Ls / 3,13 € , Ar dārzeņiem - 2.99 € , Ar vistu - 3.98 €, Ar sieru un dārzeņiem - 3.98 €
  • 3 ceptas olas - 2.99 €
    - ar siermaizi 3.98 €
    - ar bekonu 4.98 €
  • Karstmaize: veģetārā - 1.99 €, Ar vistu - 2.99 €
  • Sātīga putra ar žāvētiem augļiem - 2.99 €
  • Pankūkas:
    - biezpiena placeni 3.99 €
    - plānās 3.50 €
  • Pildītās plānās pankūkas
    - ar āboliem / biezpienu 3.98 €
    - ar sieru / ar vistu 4.70 €

Pusdienas no 12:00

  • "Franču" karbonāde – 5.59 €
  • Vistas fileja ananāsā – 5.59 €
  • Lasis (tvaicēts / cepts) – 7.00 €
  • Liellopa gaļa – 5.90 €
  • Vistas Šašliks – 4.98 €
  • Grillēta vai Cepta vistas fileja – 4.90 €
  • Vārīta vista – 3.90 €
  • Cēzara salāti - 4.98 €
  • Grieķu salāti - 4.98 €

Dzērieni un Deserti

  • Kakao - 1.60 €
  • Latte / Cappucchino – 1.60 €
  • Melnā Kafija – 1.20 €
  • Baltā Kafija – 1.40 €
  • Svaigi spiestās sulas - no 1.49 € līdz 4.99 €
  • Zemeņu zupa - 2.60 €

Infinity Fitness komanda iesaka 5 pareiza uztura principus:

  • Jāuzņem pietiekams uztura daudzums. Ja cilvēks dienas laikā daudz kustas, sporto, viņam noteikti būs vajadzīgas vairāk kalorijas enerģijai.

  • Uzturam jābūt sabalansētam. Ar uzturu jāuzņem gan ogļhidrāti, olbaltumvielas, kā arī tauki - vislabāk šādā attiecībā: 55–60% ogļhidrātu,10–15% olbaltumvielu, 25–30% tauku. Cilvēka organismam ir vajadzīgi gan dzīvnieku, gan augu izcelsmes tauki. Tāpēc labāk vairāk lietot dārzeņus, augļus, ogas, pākšaugus, kā arī liesu gaļu un zivis, atturoties no trekniem, taukainiem ēdieniem.

  • Uzturam jābūt daudzveidīgam. Svarīgi, lai ikdienas uzturā būtu iekļauti gan dārzeņi un augļi, gan piena produkti, gan zivis un gaļa, kā arī maize un miltu produkti. Tikai uzņemot daudzveidīgu barību, organismu var nodrošināt ar vitamīniem, mikroelementiem, olbaltumvielām un taukskābēm.

  • Jāievēro pareizs ēšanas režīms. Ar pareizu ēšanas režīmu saprot gan optimālu ēdienreižu skaitu un laiku, gan pareizu ēdiena daudzumu atsevišķās ēdienreizēs. Cilvēkam ieteicamas 3–5 ēdienreizes dienā. Obligāti jāietur brokastis, lai atmodinātu organismu pēc naktsmiera, izvairītos no gremošanas trakta slimībām un pārēšanās dienas laikā.

  • Uzturā jālieto pietiekams šķidruma daudzums. Ieteicams dienā uzņemt ne mazāk par 1,5 litriem šķidruma. Vēlamais daudzums ir trīs litri dienā, ieskaitot produktos esošo ūdeni.